Kissies bloggtips!

Den här tjejen har jag alltid tyckt om för hon vågar stå ut och säga vad hon tycker och tänker fastän hon får så mycket skit för det. Hon är sjukt snygg och trevlig och i den här videon delar hon med sig av tips som gjorde henne till berömd bloggerska.  
 
Mitt mål är inte att bli känd bloggerska dock vore det kul med lite fler läsare. Skulle aldrig orka lägga ned så mycket tid på en blogg, det jag gör nu är för jag tycker det är kul och skönt att skriva av sig ibland. Jag skulle inte heller orka vara fixad hela tiden. Sen är det ju det här med privatlivet. Det är lätt att bli för privat och skriva om saker som man borde hålla för sig själv. Kan redan nu tycka att jag varit för privat i vissa inlägg och skäms för dem efteråt. Om jag vore känd vill jag vara känd för att jag är en helt vanlig tjej med alldagligt utseende som gör något bra för världen och inspirerar folk att bli det bästa de kan bli.

Kommentera här: