Söndag 7/12

 
 
 
Nu skiter jag i dig totalt, jag försökte hålla en vänskapsrelation utan drama eller andra oinbjudna känslor men det verkar du inte uppskatta🔫😡  jag har slösat så jävla mycket onödig energi på dig och mått dåligt för din skull, men nu ska jag inte ägna dig en tanke ens. Jag är värd vänner som bryr sig om mig och vill vara med mig utan att behöva göra något annat med dem✌️ 
 
Så, nu fick jag ur mig lite ilska. Skönt! Ska ta ut ännu mer på gymmet sen. Jag måste köra ett armpass 💪 
 
Igår var jag i Uppsala med mina pojkar och det var jättetrevligt trots kylan. Sen ville jag gå ut men ingen var på så då vart jag hemma istället. Funkar det med👍 Elza goes crazy med mina nyinköpta örhängen så jag lär pallra mig upp och låsa in dom och ge henne frukost. Chao. 
 
 

Kommentera här: