Forever alone

Den här dagen har verkligen varit en bergochdalbana känslomässigt. Mest har det gått utför. I fucked up again helt enkelt och "gjort slut" med två personer. En av dem är jag bara tacksam att bli av med för han är ingen bra person för mig, så det var bara positivt fastän självförtroendet fick sig en törn. Den andra personen dock svider rejält i hjärtat att inte ha längre i sitt liv:'( Det kommer ta ett tag att komma över det här men jag måste gå vidare. Har bestämt mig för att i fortsättningen satsa enbart på träning och utbildning och skita fullständigt i killar. Jag blir bara sårad ändå:'(
 
Efter praktiken (som nu är inne på sista veckan!) gick jag till gymmet för att kötta ur mig alla känslor. Att träna är som terapi, man mår så jävla mycket bättre både under passet och efteråt. Körde 20 min cardio sedan ben och rumpa drygt en timme. Jag SKA ha en sån där snygg Beyonce-rumpa till sommaren! Såg en bild på en gammal kompis som ändrat kost och träningsvanor och byggt upp sjukt mycket muskler och man kan typ ställa en kaffekopp på hennes röv. Så jävla snygg hon är nu! Jag ska också bli så fast ännu snyggare, hehe ;)
 
 
När jag kom hem hade vaktis dekorerat dörren. Fint, va?
 
 

Kommentera här: