Ibland är man bra!

 
Har vart riktigt effektiv och fått mycket gjort, först praktiken, träning, konsultation för löshår, lagat mat, handlat, skickat in ansökan till högskolan. Känner mig stolt och det är en härlig känsla.
 
Det var skönt att vara tillbaka på gymmet efter en veckas uppehåll pga förkylning. Svettades som en galning under dagens pass! Den här veckan SKA jag äta bra och inte slarva med en massa kolhydrater eller skräpmat. Eller äta fil för den delen. När man tränar och vill bygga muskler så räcker inte fil till har jag insett...
 
Nämnde löshår. Jag har velat ha extensions hur länge som helst nu men har inte hittat några lockiga med keratinfästen. Nu var jag på en salong för konsultation och de hade lockigt hår, dock höll jag på att svimma när dom berättade priset. Väldigt för dyrt för lilla mig...! Så får helt enkelt vänta tills det riktiga håret växer ut eller sätta in weaves trots att de kliar så man blir tokig.
 

Kommentera här: