You've had a bad day...

..Ja, det kan man verkligen säga att jag har haft hittills! Började med att vakna med ont i halsen = ingen träning. Jag var förövrigt väldigt ledsen och nere, tänkte på allt som jag inte borde tänka på och började noja en massa. Kände på mig redan då att den här dagen inte skulle bli bra. Jag kom till BB och det första som strular är beställningen till köket som jag gör varje dag. Vi hade nämligen inte fått varor och det var nästan slut på allting. Jag ringde till köket och tjatade till mig det viktigaste och frågade varför vi inte fått några varor. De sa att beställningen inte blivit skickad, att jag måste ha glömt att trycka på "spara" i datorn.. så ja, det var alltså mitt fel. Inte blir det bättre när en i personalen kommenterar bristen på varor idag och under helgen. Tror det inte var hennes mening att dumförklara mig, men det var så jag tog det.
Hela förmiddagen var annars lugn vilket gav mig tid att tänka på det som jag inte borde tänka på samtidigt som jag började känna mig febrig. Vid lunch skickade de hem mig för det syntes tydligen att jag inte mådde bra. Så nu är jag hemma och ska vila.
 
 

Kommentera här: