Träning träning träning

Har kört ett styrkepass om dagen i måndags för nu har jag gett mig fan på att bygga muskler för jag tror det är enda sättet för mig att se kurvig ut. Smal -javisst- men vill vara muskulöst smal och se hälsosam ut. Dock är maten mitt största problem (no way!) och jag vågar inte äta mer än vanligt. Så hur ska jag då kunna bygga muskler? Jag jobbar på en lösning.
I måndags körde jag armar, rygg och mage, i tisdags ben och mage och idag armar och mage igen. Jag var rejält slutkörd, har vart trött och gått som en zombie hela dagen så det gick inte så bra. Vet att jag måste äta mer, men ångesten och rädslan att bli tjock är för stark. That's Life with an eating disorder!
Imorgon kör jag en välförtjänt vilodag dels för att kroppen behöver vila och dels för att jag inte hinner träna. Mamma och pappa kommer hit och hälsar på innan praktiken börjar.
 
 

Kommentera här: