Familjen och bio

Mamma, pappa och Lexus hälsade på mig igår vilket var mysigt och trevligt. Älskar att ha mina föräldrar en timme bort så att det är lätt att träffas, livet är så kort och jag tycker att man ska umgås med de man älskar så mycket som möjligt <3
 
Sedan var jag och S på bio och tittade på Gone Girl. Väldigt intressant och psykologisk film, inte alls som jag trodde att den skulle vara, så det var en riktig överraskning! Jag drog hem direkt efter bion, dels för det var kallt och dels för jag ville ha en kväll för mig själv framför tv:n. Kul liv, eller hur? Har aldrig varit en tjej som gillar krogen.
Somnade ganska tidigt och drömde om någon som jag inte borde drömma om...Typiskt. Men men, det löser nog sig, en kille har nämligen bjudit ut mig på fika i eftermiddag. Får se hur det går.
 
 

Kommentera här: