Hjärtat vet mer än vi

Hej, var det vi som sågs en gång, för länge sen, jagt tror jag var 25.
Du, hur har du det idag? Har du kvar alla brev? Bränn dem är du snäll. Jag minns hur vi gick bort oss i varandra, Jag sa jag skulle vara din för alltid.

Vi, hade något på gång, det vackraste jag fått. Finns det kanske kvar? Men sen du gav dig av, har mitt liv förändrat sig, jag har letat efter dig. Så vad är ditt försvar, till att ge dig av?

Nu när åren gått sin gång, har funnit vem jag är. Alla trevande försök. Kanske finns nåt kvar i mig, som du inte vet. Jag är samma människa än.
Så, glöm bort mig, jag har stormat kring i livet, och sårat många människor omkring mig, omkring mig.

Men vi, hade något på gång, det vackraste jag fått. Finns det kanske kvar? Men sen du gav dig av, har mitt liv förändrat sig, jag har letat efter dig. Så vad är ditt försvar, till att ge dig av?
För mitt hjärta vet mer, än jag någonsin kan se...

Ja, vi hade något på gång, för blott en kort sekund En känsla som blev kvar. Men sen jag gav mig av, har mitt liv förändrat sig Jag vet du letat efter mig, men det här blir mitt försvar.
För vi, hade nåt på gång, för blott en kort sekund, och sen kräver du ett svar. Men hjärtat vet mer än vi någonsin kan se...
 
 
</3

Kommentera här: