Sorry, my bad

Eftersom det var några år sen som jag senast bloggade minns jag inte hur man designar sin blogg och därav att min just nu ser lite tråkig ut. Ber om ursäkt för det. Jag är nöjd med typsnittet men skulle vilja ändra storlek på rubriken samt gör en header och beskrivning. Jag vill också ändra bilderna (macaronis och kollibrin) då de tillhör blogg.ses stilmall. Tycker att de bilderna är fina men känns inte så personligt. På tal om bilder använder jag min mobilkamera men kanske är det dags att plocka fram kameran ur garderoben? Jag tog en MASSA bilder förut med en bra kamera och om man ska göra bloggen lite seriösare borde man nog använda en sådan.
För bilder är kul! Jag tror att folk mest tittar på bilderna och är mindre intresserade av det man skriver. En bild säger så mycket.
 
Om nu någon mot all förmodan skulle läsa så ska jag berätta om min dag. Värmen är ju här i vårt avlånga land och då gäller det att passa på att njuta så familjen tog bilen upp till sommarstugan nära Rättvik. Sol, bad och grillning stod på schemat dvs att inte göra något speciellt och bara vara. Helt underbart att få umgås med sin familj<3 Ändå saknar jag Spanien väldigt mycket....
Nu har jag varit hemma några timmar och ska se någon rolig film. Visst har jag ett spännande liv?!
 
Lexus tog en selfie. Ja, han vet att han är snygg...!

Kommentera här: