Torsdag

Ursäkta för no update yesterday. Jag hade väldigt mycket för mig och så kommer hela helgen att vara -busy! Jag älskar högt tempo och att ha saker att göra så det ska bli väldigt kul. Imorgon kör Rapatacs event On Board igång nere vid skateboardplatsen och körs även på lördag. Jag hade tänkt åka till Stockholm för att delta i Brazilian Day på lördag men nu kanske jag måste jobba istället. Får se hur det löser sig.
 
Idag har jag först varit på praktiken som var lite intressant och rolig som vanligt med gruppens diskussioner som brukar spåra ut totalt när vi är trötta vilket vi var idag. Självklart gjorde vi den seriösa biten innan vi började flumma! Älskar min grupp verkligen.
 
Något annat stort har också hänt. Något som jag behåller för mig själv ett tag till, sedan kanske jag kan dela det. Vill hålla det för mig själv och bara vara så där varm inombords och lycklig. Helt otroligt egentligen -jag är lycklig!
Och nöjd. Vad har hänt med mig?! Udda känsla men en bra sådan. Kanske växer även jag upp någon gång?
 

Kommentera här: