Sunday night

Söndagkväll och vad har jag gjort idag? Ingenting alls. Jag hade tänk träna men förkylningen verkar sitta kvar efter helgens äventyr och då får jag skylla mig själv som inte vilade. Dumma mig. Men jag vet varför. Jag blir galen när jag inte får träna och mår väldigt väldigt dåligt. Så trots att jag inte var helt frisk körde jag ganska hårda pass och det får jag sota för nu. Duktig gjort där!
Ångesten kryper inom mig och retas; det är som den säger "du kan inte ta mig nanana...!" Känner mig tjock, äcklig och ful, samma känslor som jag levt med så länge jag kan minnas. När ska de försvinna? Hur länge måste man gå i terapi? Det har dock blivit bättre om man jämför med för några år sen och det är ju positivt. Vill bara vara glad någon gång och känna mig välmående i både kropp och själ och slippa all ångest.

Kommentera här: