Skitdag

Jag har sabbat till det totalt och nu hatar alla mig. Det verkar inte spela någon roll att jag fyller 25 i höst, mitt liv är som en high school film i alla fall. Jag tror att jag hela tiden gör det rätta och det känns jävligt rätt också i början. Sen är går jag för fort fram och allt förstörs. Det finns ett ordspråk som säger " om du gör det mer än en gång är det inget misstag - du är bara dum" och det stämmer väldigt bra i det här fallet.
Jag förstår att ingen vill vara vän med mig längre. Helt ärligt så förstår jag det och jag kan inte klandra dem. Jag skulle också överge en sån person för att skydda mig själv.
 
Ikväll ska jag lyssna på Taylor Swift och förhindra mig själv från att äta godis. Depressionen vill att jag ska tröstäta medan ätstörningarna kommer hata mig ännu mer. På tal om Taylor Swift, många tycker att hon är löjlig och omogen som fortfarande beter sig som en flicka och bara skriver om break ups, men va fan, jag förstår henne! Känns faktiskt skönt att någon mer fortfarande kvar i high school stadiet. Skillnaden är att hon är känd, snygg, rik och har vart ihop med Harry Styles -annars är vi ganska lika.
 
 

Kommentera här: