Vuxenpoäng

 
Hemma och sjuk är något som jag hatar att vara men ibland måste man lyssna på kroppen. Min kropp sa bestämt ifrån imorse.
 
Jag har ändå gjort lite nytta; tittat på utbildningar, aktivitetsrapporterat, bokat tvättid, planerat hösten ända fram till årskiftet och anmält mig till högskoleprovet. Kan redan nu säga att jag inte ser fram mot det och är nervös. Jag skrev det för några år sen och minns att det var svårt och jobbigt, men jag har gett mig fan på att komma in på högskola till våren så måste göra det här. 
 
Efter att samlat vuxenpoäng ska jag vila resten av dagen, kanske se en film och fly från verkligheten ett tag.
 
 
1 Emelie:

skriven

Du får krya på dig! :)

Svar: Tack snäll du!<3
Amalia

2 Susanna Maria J:

skriven

Vad jobbigt att va sjuk.. krya på dig! :D

Svar: Tack, va gullig du är:)
Amalia

Kommentera här: