Katter, fransar och Gandalf

Vilken mysig dag jag har haft. Först sovmorgon sen städa och dona hemma så det blev riktigt fint. Älskar när det är nystädat och den där fräscha doften i luften! Sen drog jag hem till världens finaste vän för en god lunch och instruktioner för hennes katter som jag ska vara kattvakt åt kommande vecka. Jag spelade även Pokémonspel för första gången i mitt liv och vann! 
 
Efter det gick jag till salongen Handsome och fick fransarna fixade. Den som uppfunnit fransförlängning borde få Nobelpriset och utses till geni.
När man har så fina fransar måste man självklart ut och glida lite och visa upp dem för allmänheten så därför tog jag en promenad i parken. Eller det var för att få motion -också. Nu ska jag titta på tv innan sovdags, tittar på Frodo, Gandalf och gänget. Undrar om de skulle gilla min outfit och fransar? 
 
 

Kommentera här: