Jag vill och jag ska. Så är det bara

Man glömmer lätt att det är de som är barn nu är dem som kommer att styra världen en dag. Därför är utbildning väldigt viktig.
 
Jag är så pepp på arbetslivet och studier. Efter morgonmötet befann sig smilbanden uppe vid ögonen och höll sig där resten av dagen. Jag är glad att det finns människor som fortfarande tror på mig och guidar mig. TACK!
Det är vad jag kan, vad jag vill kunna och min beslutsamhet som kommer att leda till jobb. Man vinner inte utan en fight och ibland är det värt att planera och sätta upp mål. På vägen dit kommer det finnas hinder och svårigheter och dessa är till för att lösas och besegras för att bli ännu starkare.
Jag bor i Sverige där det finns nästan hur många möjligheter som helst och dem ska jag ta till vara på. Jag ska sluta vara så lat och tro att allt serveras på silverfat. Jag ska inte stoppas av rädsla. Jag ska utveckla och leva ut min fulla potential.
 
 
1 Johana Duggin:

skriven

Intresserad av träning & motivation?
Kika in hos mig lite snabbt då :D

kram

2 Victoria & Danielle:

skriven

Sv: Älskar rosa! Den är faktiskt från Ullared, finns mycket fina jackor där! :)

Kommentera här: